Saturday, April 7, 2007

Is It Worth?!

вече почвам сериозно да се замислям.. имам идея за бала да си имам кавалер поради собствени кофти причини... след дълъг размисъл, стигнах до извода, че не мога да поканя никой от приятелите си: прекалено висок, прекалено изявен танцьор, твърде странен, изключително мълчалив, неискащ да облече костюм... тогава брат ми започна да предлага приятелите си... спрях се на един... но ми е адски неудобно да кажа на брат ми: брат ми, покани ми го за кавалер.." глупаво е.. а аз да го поканя... е някак си малко неестествено.. не сме общували от доста време... предполагам, ако не се засича с неговия бал, ще дойде... но вероятността да ми откаже някак си.. вижда ми се немалка.. и струва ли си да преживея отказа му заради глупавите си причини(които обаче са доста основателни, но това не им пречи да са глупави..) и общо взето ми е кофти: само едно момче от познатите си бих завела на бала, но ми е адски трудно да го поканя...

No comments: