Saturday, April 14, 2007

Labels..

пак околобални изживявания... в албумите ни до снимката(която просто много ме радва) на всеки ще има писание(поне така бе оригиналния план..) и от преди малко реших да се поровя из събраните си "умотворения", не само мои... доста бяха(номера със събирането на кърпички, календарчета нямаше въздействие върху мен.. но явно това има..), припомних си доста симпатични мисли.. после ми стана тъпо: плаДиятстването не е това, което искам.. и мислих мислих... и пак мислих.. 2 минути мислих.. отказах се... реших да видя във форума какво са писали(да се поразсеям малко..) пиша си мнението.... проверявам го за грешки и откривам страхотната мисъл, която съм написала:"шоколада е конспиративно творение измислено от бабите, за да си изяждаш всичко и накрая да те наградят с него.. без стимул няма резултати..." и не толкова оптимистичното " аз зная.. мъдър, смел, силен си дори.. но нима изигра те, теб, съдбата... нима остави сам те във борбата..."

No comments: