Sunday, April 22, 2007

her.. ot they?!

понякога имам чувството, че съм двама различни човека... имам прекалено противоречиви мисли.. съществуващи независимо една от друга.. на един въпрос мога да отговоря както с ДА така и с НЕ... и пак за себе си да съм права... крайна съм в мислите си, но относителна в думите... за около час мога да си сменя 8927398 пъти настроението стига да има подходящи фактори.. дори не съм една зодия(според някой календари).. с нагласата съм, че съм Близнаци... и доста често стигам до извода, че това е единственото ми становище на тази тема.. освен еквивалентното му 'не съм Телец'...

случвало ми се е да водя спор със себе си... така и не стигнах до консенсус... същото е като да играеш шах сам.. само че там все някога се предаваш... и биеш... обаче аз проявявам дълбок инат срещу себе си.. силно се надявам някой ден да открият правилният лек за шизофренията (аз нямам... но за хората, които имат..), не хапчета, а нещо като клониране.. само че не точно... да правят тяло, в което да отива другата личност... но докато се сетят за това..

имаше една мисъл " не можеш да решиш проблемите с мисленето, с което си ги създал" трябва да се допълни с " позволи на другото-си-аз да ти помогне"

3 comments:

Fil said...

Потърси се! Намери се! За да е щастлив човек много е важно да е в хармония със себе си.

QNa said...

и това се случва понякога...

FuFuTy said...

казаха ми, че вече са пуснали телефон, който събира няколко сим-карти... скоро мойе да има и 1 тяло с няколко смаоличности... какъв е проблема? мисля че не си само ти с този проблем.. защото и аз сум така... дори скоро написах 2 есета по една тема (в едното подкрепях, а в другото отричах една теза) беше интересно...