Friday, April 20, 2007

Kind-Hearted People....

миналото лято за един ден бях на обучение при едно момиче... беше адски мила, държеше се сякаш съм й по-малката сестра, а я виждах за първи път... много е приятно да познаваш такива хора - те поддържат вярата ми, че добрите хора не са само в приказките...
вторият такъв човек, когото съм срещала - пак момиче - на моята възраст... невероятно мило излъчване.. усмихваше се... за 1 ден дори не я чух да изругае, да каже нещо лошо като цяло... изключително положителен човек..
по принцип като питаш: мога ли да взема еди кой си, който не познаваш?!.. повечето отвръщат незаинтересовано: се ми е тая... но тя се обърна и адски усмихнато каза: да, няма проблем, супер...
добрите хора са повече от рядкост... предполагам този пост е призив за доброст и милота... колкото и банално да звучи: добрите хора правят света приятен.. бъди един от тях..

2 comments:

Искрен Ивов Чернев said...

единствения проблем е, че света прави живота на тия хора !приятен ... и все пак бъдете добри!

QNa said...

не е верно... живота им е хубав, зашото вярват, че е хубав.. самозаблуждаването е доста добър вариант ;)