Monday, April 2, 2007

Not So Difficult..

предполагам повечето момичета ще се съгласят с мен... мъжете са нетрудни.. и преди съм го твърдяла.. бездрехност, високота и малко слабота - спират мисълта им...
но бях прекалено изненадана, когато ми се случи пак.. не съм някоя красавица, нито имам толкова хубаво тяло.. бях на състезание и за момчето, което стоеше до мен, заключихпо думите му , че е бил някакъв по-гениален (все пак каза, че е имал от първите места).. и той имаше на това състезание 7 точки.. от 26...
признавам.. отначало се опитах да го отворя с шоколад (за пръв път попадам на гаден шоколад Milka), ама той не искаше шоколад, предложих му още няколко пъти.. пак не.. говорех му.. преди да ни раздадат задачите, ама и той ми отговаряше.. аз заради това продължих... и не бях виновна за гравитацията.. тия химикали не спряха да падат.. трябваше да отида да си ги взема все пак.. стана ми адски неудобно, че той всеки път, когато ставах, забелязваше.. даже прекаляваше със забелязванетo...

1 comment:

Искрен Ивов Чернев said...

Ех какво да ги правиш първичните инстинкти (не казвам, че хубаво/правилно) но се изисква голяма концентрация и воля да го преодолееш (а понякога и това не помага). Така и не стана ясно пича какво е забелязвал точно :)

Просто пробвай да не обръщаш внимание на този факт и живота ти ще стане по лесен ;)