Tuesday, April 24, 2007

...Merely Actor At Stage Of Life...

понякога се замислям за себе си... за живота си.. за бъдещия си живот.. предстои ми нещо повече от важно... тая година ми е нещо като решаваща за самочувствието... ако не ме приемат извън Добрич... доста тъпо ще се чувствам...

познавам човек, който е бил решен, че трябва задължително да учи във военно-морското... 1-вата година не е успял... но на втората е влязъл... аз дори нямам ясно изразена цел.. СУ с Компютърни науки... но дали Софтуерно инжинерство не е по-добре... или пък нещо друго... ами ТУ(София/Варна) КСТ-то не е зле...

а има толокова много хора, които имат някаква мечта и се борят за нея... а аз.. каква цел следвам... компютри... дали няма да е грешка.. ще съумея ли да успея... беше лесно, когато знаех какво искам да стане от мен.. но сега.. сблъсквайки се със същността си... става все по-трудно...

радвам се, че имам стабилна подготовка по математика... поне това не го мислих... мразя, когато живота ми отнема правото на избор... мразя и когато ми предлага такъв..

1 comment:

Искрен Ивов Чернев said...

Да разбирам че си осъществила мечтата си даже по доста пълен начин :) Колкото до това, че не си сигурна какво точно искаш да правиш...затова са измислени многото визши - ша учиш докато не решиш, че знаеш достатъчно :)